Administrator aplikacji – Wrocław

  • Zadania:
  • administrowanie złożonymi środowiskami aplikacji bankowych
  • wykonywanie instalacji zmian, nowych wersji aplikacji, konfiguracja aplikacji, tunning aplikacji
  • rozwiązywanie incydentów, problemów związanych z działaniem powierzonych aplikacji, systemów aplikacji
  • utrzymanie wysokiej dostępności i wydajności powierzonych systemów aplikacyjnych
  • monitorowanie wydajności i pojemności
  • analiza błędów
  • współpraca z dostawcami w zakresie administrowanych systemów
  • wsparcie dla użytkowników systemów informatycznych
  • aktywny udział w projektach rozwojowych realizowanych przez Bank

 

  • Wymagania:
  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, elektronicznym lub pokrewnym
  • doświadczenie w administracji wybranymi serwerami aplikacyjnymi: IBM WAS, Tomcat/Apache, Weblogic, IIS, SOA Webmethods
  • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu
  • obsługa relacyjnych baz danych (Oracle), znajomość języka PL/SQL na poziomie co najmniej podstawowym
  • dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows, Unix (AIX, Solaris), Linux
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym sprawne posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • wysokie umiejętności interpersonalne, w szczególności praca w zespole oraz komunikatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność i odpowiedzialność
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności
  • dyspozycyjność

 

  • Mile widziane:
  • znajomość technologii IBM InfoSphere (Websphere, DataStage and QualityStage, Information Analyzer, Business Glossary),
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sektorze finansowym
  • mile widziana znajomość metodyki ITIL

 

  • Oferujemy:
    • atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności
    • udział w wielu, dynamicznie rozwijających się projektach
    • znaczącą szansę na rozwój wiedzy oraz posiadanych umiejętności
    • dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz Kartę Benefit MultiSport
    • forma zatrudnienia do wyboru (umowa o pracę/B2B)
    • samodzielne stanowisko pracy

Zapraszamy do rekrutacji!

Prosimy o załączenie klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”